Sayfalar

20 Şubat 2011 Pazar

CAiLLOU

İŞTE BENİM CAİLLOU M BÜTÜN AKSİLİKLERE RAĞMEN BİTTİ SONUN DA.. EŞİM VE KARDEŞİM UZAYLIYA BENZETTİLER  :(( ... TARİFİ YASEMİN KALE DEN YAPMASI BENDEN ...AYRICA BEN BU ÇİZGİ KARAKTEREİN ÇOCUKLARIN ÜZERİNDE BU KADAR ETKİLİ OLDUĞUNU BİLMİYORDUM...KUZENİMİN KIZI HERA YA SORDUM BU CALLİO YA BENZEMİŞ Mİ DİE O DA GÖRÜNCE ÇOK ŞAŞIRDI VE ÇOK MUTLU OLDU ÇOK BENZEMİŞ DEDİ ...AMA ÖRMESİ BİRAZCIK ZOR AMA BİR O KADAR DA  KEYİFLİYDİ TEŞEKKÜRLER YASEMİN ABLA(YASEMİNKALE) ......

3 yorum:

  1. benim kızımda bir caillou hayranı :)ben hala ona bi caillou örmüş degilim ama yapacagım inş :) emeklerinize sağlık sizinkide hoş olmuş

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler yasemin hanım adı ne kızınızın allah bağışlasın inşallah örersiniz ....ama ben birazcık zorlandım size kolay gelsin:)))

    YanıtlaSil
  3. tşk ederim aminn :)10aylık cadımı cadı ismi sıla canım

    YanıtlaSil